Oups :-) Publicerad den 30 januari, 2013 av christinas Dessa snygga träningsbyxor fick vist följa med mig hem idag 🙂 Fick ett presentkort när jag fyllde år som kom till användning idag. 149 kr på H&M. Som hittat! Dela detta: Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på Pinterest (Öppnas i ett nytt fönster) Pinterest Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade kategori: Träning, Vardag