Lunch Publicerad den 3 juli, 2012 av christinas Sitter på jobbet och äter lunch. Idag blir det räksmörgås och juice. Kram Dela detta: Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på Pinterest (Öppnas i ett nytt fönster) Pinterest Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade kategori: Vardag