ÖvrigtVardag

Underbara dagar!

Vi har haft några underbara dagar tillsammans hela familjen 🙂

I måndags blev det en spontan tripp till Stockholm då J blev tvungen att åka till Gävle för att jobba. Jag och pojkarna åkte med och bestämde att vi gör en rolig utflykt av det tråkiga att J måste jobba på sin semester 😉

Vi sov på hotell i Upplands Väsby och passade på att träffa kompisar som bor där. På kvällen blev vi bjudna på god mat och barnen lekte.

På tisdagen åkte vi med till Gävle och medan J jobbade besökte jag och barnen Furuvik. Vi hade en toppen dag! Vi såg en massa djur, besökt Äventyrs ön där Wild kids spelas in, åkte karuseller och badade.

När J hämtade oss vid klockan 16 var vi helt slut men ett stopp vid Arlanda flygplats orkade barnen med 🙂 och de tyckte att det var spännande att titta på alla flygplanen som landade.

I går satte vi oss i bilen och åkte hem igen. Vi stannade till i Vadstena och passade på att bada lite och äta god glass. Har ni vägarna förbi ska ni absolut åka förbi och smaka på glassen. Så god. De gör den själva på plats i butiken 🙂

Vi var hemma vid klockan 18 med två trötta killar.

Idag har jag jobbat. Jag har ju inte semester än egentligen 🙂 ska ha det nästa vecka men eftersom det blev en halv vecka denna veckan så kommer jag få jobba lite även nästa vecka, men har tänkt att jobba på kvällarna då så att jag kan mysa med familjen på dagarna!

Kram på er!

Vi åkte i en tunna på floden!

Tittade på olika djur.

Åt lite lunch! Kebabtallrik och Nachotallrik!

Vi kikade på Vadstena slott, som för övrigt kommer att dyka upp i min bok 🙂 Jag passade på att ta lite kort så jag kan beskriva det så ingående som möjligt sen!

Vi åt god glass i Hästholmen!